14 February 2012

Rukyah

o owh......  ma af.. ma af.. lama x update entry... kan pa kawan2, kesihatan ni tidak mengizinkan untuk saya membebel di sini.. ya lah.. kalau time kureng sihat ni apa pun X bleh.. hehe.. kang lain2 pulak saya cakap disini nnt .. owh tidak.. hmmm baiklah... dalam entry yang lepas saya ada share dengan awak semua berkaitan SIHIR PERMAINAN SYAITAN kan? x tau? lupa?? okay.. x pa.. cecari di atas tu .. i mean search ok beb....

awak penah dengar perkataan RUKYAH?? okeh x pa...  now kita dengar dulu video di bawah ni... jom kita sama2 belajar + sedikit iklan kepada yg empunya video.. X lama beb.. 3minit jerr..



ok now nak ceta skit... mula2 saya X penah pecaya or ambil tau pun pasal benda2 ni TAPI bila dah terkena kepada diri sendiri or keluarga terdekat barulah kelam kabut situ sini cari ustaz.... UstaZ k bukan bomoh.. please take note  beb.. dalam post sebelum ni yang berkaitan SIHIR PERMAINAN SYAITAN tu saya ada senaraikan beberapa tanda orang2 yang terkena sihir, jin, santau dan yang sewaktu dengannya... jangan X caya tau wak.. benda ni wujud rupanya.. ya lah.. dulu2 kan RoCk.. jahil, X mau ambil tau and ambil kisah pun benda2 ni semua... hmmmm... well, dah dalam Al Quran pun ada sebut tentang kewujudan jin dan syaitan kan.. SO kita kena yakin dan percaya.. untuk mengetahui siapa, kenapa bagaimana benda tu berlaku biarlah menjadi Rahsia... yang penting sihat Insyaallah.. 

# semoga perkongsian yang ringkas ini bermanfaat kepada semua...

No comments:

Post a Comment

SO, What say U??