18 March 2012

Kursus Pembuatan KeyChain & Button Badge

proses terakhir pembuatan Button Badge
alahaiiii bizinyaa...sampai xda masa nak Update diary alam maya ni... pada 10 Mac yang lepas, saya dengan sorang kawan telah menghadiri Kursus Pembuatan KeyChain & Button Bagde anjuran kolej Komuniti Cawangan Tawau... daripada xda buat apa-apa or ZZZZzzzzz memanjang maka baiklah saya mengisi masa dengan berkursus during my Offday kan... walaupun berbayar tapi enjoy & berbaloi... kursus yang diadakan selama sehari ni amatlah berguna kepada perahu2 kecil macam saya... disamping dapat isi masa, dapat ilmu baru baru lagi... daripada zero mengenainya sehinggalah saya tahu mengendalikan perisian yg digunakan...walaupun sehari tetapi adik2 yg bagi tunjuk ajar ni sangat la memberi kerjasama sepenuhnya... 
ini lah hasilnya   :)

kalau awak rasa nak ikut mana-mana kursus yang dianjurkan oleh Kolej Komuniti, awak rajin2kan tangan skit klik website diorang...saya terjebak dengan kursus ni pun sebab gatal tangan sangat tengok website kolej ni... kursus ni dinamakan Kursus Pendek 1 Malaysia...terbuka kepada semua golongan dan dikenakan bayaran yang saaaaaaangat berbaloi dan mampu dibayar....ada sijiL tau...k lah selamat mengklik...

No comments:

Post a Comment

SO, What say U??